trainingware Pt. 05

Pak jsem ho v hlubokém O-režimu na chvíli a zeptal se, jestli tam bylo něco trápí ho možná nebudu vědět. On odpověděl, že on byl nešťastný, že se chováte tak dětinsky citlivé přede mnou, myslel si, že by měl být schopen, aby se bolest z bičování více stoicky, místo toho brečet jako malé dítě! Nechal jsem ho z hlubokého O-Mode znovu a dal mu trochu větší jistotu.

“A já vám řeknu, proč se cítíte tak zranitelný právě teď, David. Nechtěl jsem si pověsit těžké přes to, tak jsem nastavit své bolesti nastavení citlivosti až na úrovni dítěte.”

Samozřejmě, že stále cítil stejně citlivé a on okamžitě začal prosit se mnou zase není, aby ho bít. Ale já si ho nevšímal a začal další kolo. On byl znovu ječela jako plácnutí dosáhne plné síly, a tentokrát monitoru řekl, že dosáhl Dětská reakce po sedmnácti facek, ještě pozdě do druhého kola. Byl mnohem citlivější teď když.

Nechal jsem to na pětatřicet facek, tak počet byl až do sedmdesáti, pak se zastavil a naslouchal mu hubovat plíce se na další minutu nebo tak. Mezitím jsem se díval na hůlku v odečtu pro úroveň citlivosti na jeho hýždě. Je zůstal trochu vyšší tentokrát, jen klesá na 23, a pomalu znovu vybudovat. Řekl jsem Davidovi přemýšlet o tom, co udělal, a proč se dostat to bičování, a pak jsem řekl, že se vrátí, když byl zase citlivý, a vyšel z místnosti.

Chtěl jsem se dostat ho z polohového brzy, takže jsem se domníval, co s ním po jeho bičování. Měl jsem ho vzít venku na nějakém místě, takže jeho tresty by se zdálo méně předvídatelné, a protože máma by neměla být doma až do sedmi Myslel jsem, že bych ho mohl vzít do našeho venkovního bazénu a tam ho potrestat. Když jsem se rozhodla před několika lety, že jsem chtěl plavat nahý, si Ověřil jsem si, že nikdo mimo viděla přes terénní úpravy na našem bazénu. Ale to není zřejmé, jak na samotě je to, aby pád šortky Davida a dává mu mírný brouzdaliště u bazénu by být skvělý způsob, jak ho do rozpaků. Pak jsem začal přemýšlet o tom, podrobnosti o tom, jak jsem se mohl trápit David s Hubba-2, a byl jsem pěkně vzrušený, když mi tutorial řekl, že je připraven na další kolo.

Vrátil jsem se do svého cvičení místnosti s mou hůlku, a až do polohovadla. Když jsem se tam dostal, byl David kňučel a prosila dojemně se nelze šlehačkou už. Byl opravdu velmi bolestivé, jeho hýždě planoucí červené. Ale současná šlehání kolo bylo v úmyslu ho vyděsit, že reflexivně poslušný. Řekl jsem mu, že padesát víc facek přichází, pak se začal ptát lead-in otázky.

“Už jste se cítil strach váš šlehání tak daleko?” Zeptal jsem se. “Jste motivováni k tomu, co ti říkám?”

“Ano, Judy,” vzlykal, “Prosím! Udělám všechno, co řekneš!”

Dal jsem mu tři pomalé plácnutí v plné síle šlehání. Byl ječí hned, a pokračoval hulákat nějakou dobu poté, co jsem přestal.

“Nechci, abys mi zavolala Judy už, Davide,” řekl jsem a snažil se, aby to znělo přísné. Sledoval jsem tréninkový postup, ale pak jsem si náhle napadlo. “Ne, během trestu zasedání v každém případě,” dodal jsem. “Chci, abyste i nadále, aby mi zavolal Judy, když jste nebyl potrestán, ale když jsem tě potrestat, chci, abys mě oslovovat madam.”

“Ano, madam,” řekl David v plačtivé hlasem, “Slibuju, že udělám všechno, co řekneš!”

“Dobrá,” řekl jsem, “Nezapomeňte!” A já jsem přinesl hůlku přes zadek znovu, produkovat další výkřik bolesti.

“Teď ještě jedna věc mi záleží,” řekl jsem a snažil se, aby to znělo naštvaný, “je, že chci, abyste přestali lhát mi manipulovat! To nebude fungovat, protože já budu vždycky vědět, kdy lžeš, aby se vaše cesta! “

Dal jsem mu další SWAT s hůlkou a vykřikl znovu.

“Mohu jen stěží spočítat, kolikrát jste dnes lhal, David, ale já nikdy nechci slyšet, jak mi lhal znovu!”

“Slibuji,” David prosil: “Prosím! Slibuji, že ne!”

“Tak se podívejme, myslím, že bych měl jít přes některé z věcí, které jsem udělal, a potrestá vás za ně.

“Prosím, madam!”

“Řekl jsi mi, že jsi slabý a potřeboval sednout, ale vy se jen snaží hrát na mé sympatie,” řekl jsem a dal mu tři měřené facek; poté, co jsem musel udržet svůj hlas při řevu mluvit přes jeho nářek. Prošel jsem seznam věcí, co udělal, že tutorial mi řekl, že mu rozbije o, a to zejména mi lhal a váhá poslouchat moje instrukce, a to chvíli trvalo. Poté, co jsem skončil, David potřeboval několik minut ukončit z baby Response hulákat a popadnout dech, a pak jsem znovu promluvil.

“Takže, jste získali představu, Davide?” Zeptal jsem se, “nechci, abys někdy mi lhal. Vzpomenete si, že?”

Davidův zadek napjatá na další facku, ale já jsem jen mluvit s ním na chvíli teď.

“Ano, madam,” zasténal David v žalostný hlas. “Prosím tě, slibuju, že ne.”

“Dobře,” odpověděl jsem a snažil se, aby to znělo jako Malé paní tyran. “A já nechci, abys váhat znovu poslouchat všechny příkazy dolu.”

“Ano, madam. Prosím! Promiň, že jsem zaváhal, než. Udělám všechno, co mi říct hned!”

Docela bídné Omlouvám se, myslel jsem, a dostal souhlas od tutoriálu, že David byl řádně zaměřen na tom, že poslušný. Jsem na okamžik zaváhal, pak řekl: “OK. Teď myslím, že budu muset dát zbytek trestu za pár minut. Máte něco, co chcete říct, nebo nějaké otázky, které chcete zeptat na tomto místě ?

“Prosím, madam. Nenechte mě bič už!”

“To je další věc, kterou chci, abyste přestali dělat,” řekl jsem. “Opakování své požadavky znovu a znovu. Nehodlám přestat, dokud jsem skončil, a já nechci, abys se snaží vyvíjet tlak na mě.” Myslel jsem, že pár vteřin, a dodal: “No, myslím, že nebudu mít za zlé, když se řekne” Prosím! “Nebo tak něco, když jsem o vás bič, ale ne více opakující se žádosti o mě dělat to, co chcete. Chápeš? “

“Ano, madam! Omlouvám se, já to přestat dělat to!”

“OK, teď dávám vám trochu času tady volno. Máte nějaké otázky?”

Tam bylo několik sekund ticha před David odpověděl.

“Mohl byste mi prosím řekněte mi, madam, kolik facky jsem ještě přijde?”

“Už jsem vám řekl,” odpověděl jsem. “Vy jste měli 120 přichází a vy jste měli sedmdesát, takže budete mít padesát víc.”

“Ale, prosím, madam!” David začal znovu plakat, ale pokračoval mluvit. “Vy jste mě bičoval hodně, protože jsi mi řekl, že jsem až do sedmdesáti. Prosím, ne počítat?”

“Ach, ne,” řekl jsem a mnul ji dovnitř “To jsou tresty pro co jste dělali v průběhu zasedání, ležel na mě a tak dále. Neberou od trestu za to, co jsi udělal Diane!”

Poslouchal jsem ho plakat na chvíli, a čekala, až zpomalí, než jsem znovu promluvil.

“Samozřejmě, myslím, že bych vás mohl potrestat jiným způsobem. Trápit a ponížit vás, jak jste plánovali udělat, aby se mi. Chceš, abych k tomu, že dostat se z některé z vašich bičování?”

“Ano, prosím, madam,” odpověděl David. “Prosím, použijte jakékoliv ponižující trest, který chcete, jen tak nemám, aby se šlehačka už ne.” Udělal zvuk jako škytavka smíchané s vzlyk. “Udělám všechno, co řekneš. Prosím.”

“No …,” předstírala jsem, aby zvážila ho a čekal, jestli bych zopakovat svou žádost, ale zřejmě si vzpomněl, co jsem mu řekla, a mlčel.

“Tak, jo,” řekl jsem, “Pokud jste si jisti, že to, co chceš.”

Škádlil David tímto způsobem byla součástí zasedání Očekával jsem, že si nejvíce! Šel jsem do hrudi jsem držel u dveří koupelny a vytáhl Hubba-2. Bylo to překvapivě malý, hmotnost bucky-ball nanotrubiček chapadel všech velikostí, hojení společně, a to se neváží víc než půl kila. I rozhraním s ním přes tutorial, a pak se vrátil k Davidovi a dotkl se ho na jeho stehna. Hubba Zdálo se, že průtok jako rtuť, pohybuje svá chapadla způsobem jsem nemohl následovat, a nakonec vypadal jako stříbrný bikiny kalhotky s lanem jako tanga ve štěrbině mezi jeho hýždě, a dodal, kapely kolem svých stehen, které jsem pochopil, byly použity pro pákový efekt.

Řekl jsem Hubba jít do kůže režimu maskovat, že jsem četl o ve stromu Nápověda a chapadla se zdálo, že zmizí – je to jen možné pozorovat mírné zesílení jeho stehen v zádech, v blízkosti jeho rozkroku, ale ty nemohl být jistý, že to není jen David tam. Strom Nápověda řekl Hubba-2 by mohla jezdit tudy několik měsíců, zcela nenápadné v běžném oblečení, udržování Davidův pleť čistou a zdravou tam, kde byl kontakt.

David udělal trochu překvapený šum, když ucítil podivný pocit Hubba teče do polohy, ale nezeptal se mě, co to bylo, a předpokládal jsem, že by pak byl příliš vystrašený mluvit, když byl nemluvil.

I nařídil Hubba jít do sexuální připravenosti režimu, který David by mohl cítit jako kontakt se všemi erotogenní oblastech blízko jeho rozkroku, ale bez sexuální stimulace ještě, ale zadek jakmile jsem dal směr, slyšel jsem nový hlas můj ušní klip -. není tutorial

“Váš úřad pro správu odměna vyhýbání školení disciplína na toto téma musí být ověřena před pokračováním.”

Huh! Zapomněla jsem, Hubba-2 byl skutečný AI! To, co jsem dělal Davidovi by se závažné trestné činnosti bez povolení, a AI nikdy nechat něco takového skáče.

“Řekni mi, co ode mě potřebujete,” já subvocalized přes můj krku klipu.

“Dejte svůj souhlas pro pečlivé sledování.” Hubba hlas zněl velmi podivné, jako un-music, s výbuchy ticha tkané do tónu. Nebyl jsem si jistý, co se pečlivé sledování byl, ale věděl jsem, no AI by mě bolelo, tak jsem dal svolení. O chvíli později jsem slyšel Hubba hlas mluvící sekvence slov, která mě připomínají nedávné události.

“David – Carmody – paní Carmody – job – včera – Bond – smlouva,” velmi rychle, skoro tak rychle, jak jsem mohla rozpoznat slova. Když jsem měl čas přemýšlet o tom později, jsem se rozhodl, Hubba bylo krmení zpět některá slova jsem subvocalized v reakci na to, co říká.

Krátká pauza, a řekl Hubba, “smlouva, kterou jste s paní Carmody je utěsněn s osobním kódem proti sledování. Prosím, uvolněte podrobnosti teď. Váš Poklop kód nebude zachycena na tomto přístroji.”

Ikona zásuvka s otazníkem přišel na můj wallscreen. Všiml jsem si, Hubba nikdy nepoužíval osobní zájmeno a vyjádřil vše, co v trpném rodě – to je značka chování AI je bez skutečných osobností, takže můj Bond byl irelevantní. Jsem oslovil wallscreen a subvocalized můj kód, a druhý později ikona zmizela a slyšel jsem zase Hubba hlas.

“Vaše autorita se souhlasem autora.”

Najednou David zvolal tichým hlasem broukala, samozřejmě ne z bolesti, a uvědomil jsem si, Hubba se konečně poslechl můj rozkaz vstoupit do režimu sexuální připravenosti. Řekl jsem to k poklesu její kamufláž a viděl, že lano stříbrných chapadel v rozsedlině mezi Davidových hýždě mírně vypouklé blízkosti konečníku. Hubba hlas pokračoval: “Budete mít interaktivní kontrolu nad všemi aspekty Davida CARMODY sexuální reakce v rámci bezpečných fyziologických mezích. Kromě toho, měli byste vědět, že informace dostupné na tutorial monitoru, se kterým jste byli v interakci se nyní duplikovány v této jednotce , protože Hubba-2 AI je lépe schopen sledovat a informovat o školení. Uveďte prosím, zda je to pro Vás přijatelné. “

David začal sexuálně pohybovat na polohovadla, ale samozřejmě, že se nemohl pohnout moc. “OK,” řekl jsem Hubba, “Ale ne vychovávat žádné další administrativní náležitosti teď. Jen mi poradit, jak se sexuálně stimulovat David správně. Chci, aby ho nadržená, ale nechci ho dosáhnout orgasmu, dokud Já to tak říct. “

“Objednávka uznal,” řekl hlas, a začal jsem mluvit opět k Davidovi.

“To je Hubba-2 jsem dal na vás David. Vím, že jste obeznámeni s dřívějším Hubba Hubba-a to je nový model. Je to aby se cítíte sexy?”

“Ach,” zasténal David, “Ano, madam, je to strašně frustrující.”

“On je přehánění pro efekt, v podstatě lže,” Hubba hlas oznámil.

“Lžeš, Davide,” řekl jsem a dal mu tři pomalé plácne na dně. Po jeho pláč utišil, řekl jsem: “Radši mi nelhal znovu, nebo nebudu přestat s pouhými třemi údery Teď odpověz na mou otázku o tom, zda je Hubba se budete cítit sexy.”.

. David Znělo to bídné znovu, “Ano, madam, trochu to cítí jako my, uh, penis je, uh -. Uzavřen v jakési pochvy, takže chci, aby třít proti němu, ale pohybuje se mnou tak, Necítím žádnou tření a, uh, to vypadá, že to dělá něco v mém … konečníku. ” David znělo velmi trapně popisující to, ale samozřejmě neodvážil opustit nic se v tomto bodě.

Znovu jsem se podíval na laně chapadel rozšiřujících u Davida konečníku, myslet si, že musí cítit vzrušující; většina sexuálních periferií bych se snažil použít takový druh stimulace, aby mě vzbudit a dostat mě pryč. Ale Hubba řekl, že penetrace byla jen něco málo přes půl palce, a pocit David cítil spíš jako potenciálu pro vzrušení než vzrušení sám.

“A teď to vypadá, můj penis je se ponořil do ledové vody, nebo tak něco,” David pokračoval v nervózním hlasem, “nebo aspoň my, uh, varlata pocit chladu, ale pořád cítím, uh. – stejně vzrušený jako předtím. “

Hubba mi řekl, že to bylo za použití studené pocit stimulovat krevní oběh v Davidových varlat, aby nebyl cítit bolest z neustálé erekce. Vysvětlil jsem to Davidovi, aby mu nebude dělat starosti, a pak znovu oslovil Hubba.

“Chci David začít se stimuloval a přivedl blízko k vyvrcholení, ale stále frustrovaný, dokud neřeknu, že může přijít. Můžeš to udělat?”

“Ano,” řekl Hubba, “Přejete si, aby hmatovou stimulaci s vaší rukou? Malé vodící opravy ve vašem pohybu prstů mohou být poskytnuty pro optimalizaci kontaktu, a tento pocit pak bude duplikována, kdykoli jsou Davidovy erekce stimulována kontaktem vámi nebo ho, takže se bude vždy cítit, že je spojena s vámi. “

Myslel jsem, že Max, tak jsem souhlasil, jak to udělat. Začal jsem tím, že pohybuje Davidův polohovadlo, než on byl jen ležící na něj s mírným předklonu, a dělal to pružnější, takže by se pohybovat, když vrazil boky proti němu. David nic neříkal během této, jen menší zvuky startlement, ale myslel jsem si, že musí tušit, co bude následovat.

Když jsem se konečně dostal pod polohovadla a omotal prsty kolem jeho erekce, David byl okamžitě pozinkované, spádovištních horečně. Jeho penis se cítil velmi kluzké, a věděl jsem, že byla způsobena některými Hubba nejmenších chapadla, která se choval jako molekuly maziva řetězu. Jsem zamýšlel jen držet mě za ruku stabilní a nechal Davida třít proti němu, ale hned jsem se cítil Hubba chapadla pohybující se mé ruky nahoru a dolů na Davida erekce v rytmické hlazení pohybu a pohybuje prsty dovnitř a ven v pulzující kontrapunkt, skoro jako by mě učil váhy na nějaký nástroj. Určitě to fungovalo rozrušit Davida, protože jakmile jsem přišel na to, jak se pohybovat prsty, aniž by vedení Hubba je Slyšela jsem ho prosil: “Prosím! Prosím!” v broukala hlas v čase do pulzující pohyb mých prstů.

Pak Hubba řekl bych mohla přerušit kontakt, a jak jsem to udělal David spádovištních a broukala nikdy nevynechal beat. Ustoupil jsem vidět jeho tělo lépe, a všiml si veškerou činnost kolem zadku. Některé chapadla se táhl pomalu přes jeho hýždě, depresivní pleti trochu a opouštět malé stopy bílé na obecné tmavě červené flush. O chvíli později stezky bude červenější než okolní kůže kolem nich jako nahrnula krev zpět. Chapadla vstupující Davidův konečníku byly velmi aktivní i, vrazil dovnitř a ven s točivým pohybem, a já se zachvěla při představě, jak to musí cítit.

Ve skutečnosti, teď, když jsem neměl nic na okamžik, pohled z Davidova těla pod Hubba je manipulace a 10% sensie krmivech Davidových pocitů mi dal erotickou reakci tak hluboký, že jsem stěží myslet. Chtěl jsem, aby znovu unsnap dostat sám pryč, ale ještě předtím, než se do té touze, chtěl jsem si být jistý David trest byl pod kontrolou. 10% sensie krmivo bylo příčinou takové hluboké vzrušení jsem měl potíže myšlení, tak jsem upustil úroveň podávání na nulu. Jednou jsem se cítil více pod kontrolou sám, jsem byl schopen všimnout, jak Davidova tlačení se stal ještě více šílené, těžké, jak to bylo se domnívat, vzhledem k bouřlivou reakci, že měl začít. Ale teď se zdálo, že téměř hysterický vzrušením, a jeho nářek hlas se stal nesrozumitelným.

“Není to trvá dlouho?” Zeptal jsem se Hubba, “Očekával bych, že ho dosáhne vrcholu už s tímto hodně stimulace.”

“On je zabráněno dosažení orgasmu, aby se doba vzrušení více zapamatovatelné,” odpověděl Hubba. “Ale tato úroveň stimulace nemůže trvat déle než dvě minuty více.”

Podíval jsem se na stavovém videa podložku v levé části mého zorného pole, a uvědomil jsem si mohl prohlédnout většinu Davidových čtení režimu. Jeho vzrušení hodnocení bylo devadesát pět!

“Nech toho,” řekl jsem Hubba, “právě teď! Přiveďte ho z toho! Je to příliš těžké na něj!”

Viděl jsem všechno mění, jakmile jsem mluvil. Chapadla kolem Davida zadek Zdálo se zpomalit a pak zasune do sebe kromě tužky chapadel stále ve svém konečníku, a já jsem viděl Davidovo vzrušení hodnocení začne okamžitě klesá, pomalu padá do osmdesátých let. Ale David to nezní, jako by ocenil laskavost jsem udělal ho – byl křik a pláč, a humping zběsile proti polohovadla. Po vzrušení hodnocení klesl na 83, když si uklidnil poněkud, ale on byl stále kňučí a vrazil boky, takže jsem s ním mluvil.

“Pojď, Davide. To je dost. Řekl jsem ti, že tě trápit. To je součástí vašeho trestu, pamatuješ?”

“Nemohl jsem – nemyslím,” odpověděl nesouvisle. Pak se mu zvýšil hlas, “jsem se nikdy necítil nic takového! Jen jsem se dostat z!”

“Ještě ne, David. Nyní usadit, pokud se chcete vrátit k bytí šlehačkou po zbytek svého trestu.”

Dal malý, tažené-out Ohhh zvuk, pak odpověděl váhavě, že nechtěl, aby se znovu šlehačkou.

“Myslím, že je čas vstát z polohového a začít chodit,” řekl jsem, a přinesl natáčecí až do své klidové polohy. David vstal pomalu, jeho erekce zcela obalena ve stříbrné chapadel. Věděl jsem, Hubba bude používat rozpaky zpětnou vazbu teď, když David musel stát nahý přede mnou. Byl splachovací extravagantně, tak hodil jsem mu nějaké trestání šortky, které si rychle na sebe.

Náhle se David se houpal z jedné nohy na druhou. “Já – ehm, můžu jít na záchod, madam, prosím?”

Napadlo mě, že jsem se nepoužívá koupelna disciplínu ještě, a David byl samozřejmě strach, že bych chtěl, ale nebyl jsem opravdu do tohoto druhu trestu moc, a stejně jsem nechtěl, aby se věci složitější právo nyní. Řekl jsem mu, že by mohl použít toaletu na konci místnosti, a on tam šel rychle a zavřela za sebou dveře.

“Hubba,” já subvocalized, “Řekni mi, proč jsi tlačil David vzrušení hodnocení tak vysoko. Myslel jsem, že hodnocení 90 způsobuje orgasmus v normálních lidí.”

“To by obvykle být případ,” odpověděl Hubba hlas. “Ale David byl omezen z dosažení vrcholu, aby se doba vzrušení více zapamatovatelné.”

“Ale -. Slyšel jsem, že tam je úroveň, kde extrémní sexuální vzrušení vyvolává skutečnou bolest, je to pravda?”

“Ano,” řekl Hubba, “To by byla pravda na 96 hostů, ale David byl držen těsně pod to.” Otřásla jsem se. Nikdy nevěř AI, lidé říkali – že nemají žádné pocity
.

“Proč jsi musel tlačit ho tak vysoko?” Opakoval jsem. “Nebylo by to fungovat, aby ho jen dostat na 89 nebo 90 a držet ho tam na chvíli?”

“Bylo by pomalejší a vyžaduje více času relace k dosažení stejného výsledku, ale to by určitě fungovat s nižší cíl vzrušení.” A po chvíli, “Chcete nastavit horní mez 90 při stimulaci Davide?”

“Ať je to mez 89!” Řekl jsem.

Leave a comment